موموکو

خط زن

موموکو

خط زن

باید نوشت ، ولو با قلم بی جوهر من

ابطال طلسم

برای دور کردن تاثیرات سحر و طلسم و دفع شیاطین، دعای نبوی عظیم الشان ذیل بسیار نافع و مجرب است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«نودی باسم یا محمد صلى اللّه علیه و آله و سلم من خاف فی الأرض جانا أو شیطانا فلیقل حین یدخله الروع یا اللّه الإله الأکبر القاهر، بقدرته جمیع عباده و المطاع لعظمته عند کل خلیقته و الممضی مشیئته لسابق قدره أنت تکلأ ما خلقت باللیل و النهار و لا یمنع من أردت به سؤلی بشیء دونک من ذلک السوء و لا یحول أحد دونک بین أحد و ما ترید به من الخیر کل ما یرى و ما لا یرى فی قبضتک و جعلت قبائل الجن و الشیاطین یرونا و لا نراهم و إنا لکیدهم خائف فأمنی من شرهم و باسهم بحق سلطانک العزیز یا عزیز»

 

توجه:

 

همیشه معوذتین (سوره های مبارکه فلق و ناس) را بخوانید.

قرائت یا نوشتن حرز شریفه نبوی مذکور با گلاب و زعفران بر روی کاغذ بدون خط و نگهداشتن نافع است.

هم از جهت پیشگیری و هم از جنبه دفع و از بین بردن تاثیرات منفی سحر و طلسم و چشم زخم موثر است.

انشاء الله بسیار مفید و موثر و مجرب است.

  • محسن مطلبی کربکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی