موموکو

خط زن

موموکو

خط زن

باید نوشت ، ولو با قلم بی جوهر من

آقای مطهری ساده لوح ببینید

/ انقدر شما بگویید دست از صحبت پیرامون فتنه بردارید / اصلاح طلبان با وقاحت تمام مدعی نیز شده اند/ متن زیر نمونه اش

خدا لعنت کند کسانی را که به علت کج فهمی به درخت انقلاب ضربه می زنند



یادداشتی برای انتخابات 22 خرداد 1388
کد مطلب : 109231
یادداشتی برای انتخابات 22 خرداد 1388
گروه سیاسی: حجت‌الاسلام محمدعلی آهنگران در یادداشتی به مناسبت انتخابات 22 خرداد 1388 نوشت: هنوز ساعت اخذ رای به پایان نرسیده بود عصر روز بیست و دوم خرداد سال هشتاد هشت بود. من آن روزها من در زادگاهم اهواز ساکن بودم. از صبح اینترنت و پیامک مختل شده بود و تماس تلفنی با تهران نیز به آسانی هر روز نبود. محسن دوستم که از صبح روز رای گیری خبرهای خوب میداد نگاهان خبر اشغال ستاد قیطریه و بازداشت بسیاری از دوستانمان را داد با عجله خود را به خانه رساندم و با ناباوری تمام خبر سایر بازداشتها را شنیدم. 

آن شب خبرها به سرعت و پی در پی می آمدند و مرا یارای باور هیچکدامشان نبود. در آن ساعات هیچ کس حمله به ستادها و بازداشت گسترده فعالان ستاد مهندس موسوی را انتظار نداشت و برخوردهایی در حال وقوع بود که در خانواده بزرگ انقلاب و مناسبات سیاسی کشور تا پیش از این سابقه ای نداشت. آن شب و شبهای بسیاری بعد از آن خواب به چشمانم نیامد اما دیده ها و شنیده هایم کابوسی را می ماند که هیچش پایان نبود. وقایع تلخ پس از انتخابات جراحت بی سابقه ای بر پیکر جمهوری اسلامی وارد نمود و آن رخدادها کلیت نظام را درگیر تلاطمی کرد که تا همین امروز نیز گرفتار آنیم. 

در نزاعی که مابین خانواده انقلاب شکل گرفت هیچ کس برنده نبود، سرمایه اعتماد و آرامش عمومی که با دلخونی و زحمت فراوان بدست آمده بود آسیب جدی دید. در آن فضای امنیتی بسیاری از فرصت‌ها و بهره ها از بین رفت و اصرار دو طرف دعوا بر خواسته هایشان در کنار چرخش باتومها و زنجیرها و حرارت گاز اشکاورها و آتش سوزیها و بازداشتها و قتل و جرحها آن هم در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان امید ملتی را دود کرد و به هوا فرستاد. 

امروز اما چه باید کرد؟ آیا باید در آن روزها متوقف ماند؟ آیا باید همه استعدادها و ظرفیت‌های کشور را قربانی این دعوای بی حاصل کرد؟ آیا نباید تفاهم و مسالمت و گفتگو جایگزین جنگ و نزاع و نفرت پراکنی شود؟ آیا برای این زخم چرکین و این اندام تاول زده مرهمی نیست؟ تا کی مردم ما باید هست و نیست خود را پایمال اختلافات سیاسی داخلی ببینند؟ صرف نظر از تعیین مقصر یا مقصرین اصلی آن فاجعه خانمانسوز و خانمان برانداز، درمان زخمهای برجا مانده از این نزاع هفت ساله از واجب ترین واجبات است. 

هر کس در هر رتبه و مقامی و هر شأن و جایگاهی می بایست در درمان دردها و جبران خسارتهای زلزله هشتاد و هشت بکوشد. امام صادق علیه السلام در حدیثی به نقل از حضرت عیسی مسیح سلام الله علیه می فرمایند انَّ التّارِکَ شفاء المجروحِ منْ جُرْحِه شریکٌ لجارحه (کافی جلد ٨ صفحه ٣٤٥) آن که درمان کردن زخم زخم دیده ای را واگذرد، ناگزیر شریک کسی است که زخم را بر بدن وی نشانده است.
  • محسن مطلبی کربکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی