موموکو

خط زن

موموکو

خط زن

باید نوشت ، ولو با قلم بی جوهر من

شما ها چرا مخالفید، شما که براندازی را دوست دارید

بوی توطئه به مشام می رسد

موضوع انتقام گیری از برخی افراد و احزاب را نباید نادیده گرفت



صدر در این بیانیه گفته است:‌ «ای ملت قهرمان صبور باشید که بی‌شک انقلاب مسالمت آمیز شما پیروز خواهد شد و باید فرقه گرایی و سهمیه‌بندی سیاسی و فساد ریشه کن شود.»


صدر ادامه داد: «من به انقلاب مسالمت آمیز و انتخاب شما احترام می‌گذارم و برایتان آرزوی موفقیت، پیروزی و ثبات دارم و از مقامات می‌خواهم هرچه زودتر انقلابیون بازداشت شده را آزاد کنند.»


در این بیانیه آمده است:‌ «دست‌های تروریسم و خشونت دولتی علیه فرزندان ملت عراق و افراد بی‌دفاع شرکت کننده در تظاهرات هماهنگ و هم‌ صدا شده‌اند؛ دستی منفجر می‌کند و دستی با گلوله جنگی و بمب‌های اشک آور مردم را هدف قرار می‌دهد».


---

چند روزی است که رسانه های اصلاح طلب حرکت مردم عراق را به حمله توصیف می کنند 


من نمی گویم من موافقم ، خیر


ولی شما ها که عادت دارید 


این جملات عین نامه های میرحسین است 

اگر این اشتباه است ، پس آن هم اشتباه بود 


چرا اینها را وحشی توصیف می کنید و کارهای میرحسینتان را خوب؟ چرا واقعا 


پس ساکت باشید چون دستتان رو می شود 


سال ها هم اگر بگذرد باز از فتنه میگوییم ، هر چند علی مطهری بلیه را بالای منبرها بفرستید و شارژش کنید 


  • محسن مطلبی کربکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی