موموکو

خط زن

موموکو

خط زن

باید نوشت ، ولو با قلم بی جوهر من

وقتی رئیس جمهور خلاف مصوبات شورا صحبت می کنند !!!!

مصوبه‌ای نسبت به ممنوع‌التصویری حضرت آقای خاتمی وجود ندارد
روحانی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری با غیرقانونی خواندن مصوبه ای مبنی بر ممنوع التصویر بودن رییس جمهور دولت هفتم و هشتم تصریح کرد: من قبلا هم در مورد این موضوع صحبت کردم. هیچ مصوبه‌ای نسبت به ممنوع‌التصویری حضرت آیت الله خاتمی رییس جمهور دولت‌های هفتم و هشتم وجود ندارد. هیچ زمانی در هیچ دوره‌ای همچنین مساله ای مطرح نبوده است. این نکته را با توجه به آنکه خودم در شورای عالی امنیت بوده‌ام می گویم. من از دبیرخانه شورای عالی امنیت پرسیده ام و آن‌ها گفته‌اند که چنین مصوبه‌ای نداشتند، اما هم اگر مصوبه‌ای بر این پایه داشته باشند غیرقانونی است دبیرخانه حق چنین کاری را ندارد.

وی در ادامه ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات را به شوخی تشبیه کرد.

  • محسن مطلبی کربکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی