موموکو

خط زن

موموکو

خط زن

باید نوشت ، ولو با قلم بی جوهر من

بهم برخورد

بهم برخورد . 

از سی نفر ، سی نفر اصلاح طلب ....

این که سی تاشون اصلاح طلب شدن ناراحت نیستم 

از اینکه 88 انتخابات ملی یک نظام رو زیر سوال بردن ناراحت شدم

یعنی ما عرضه نداشتیم از سی تا یکی مثل غلامعلی رو با تقلب بفرستیم تو مجلس؟ سابقش خوب بود و هیچکی هم شک نمی کرد. خیلی از سایتای اصلاح طلب زده بودن 29 اصلاح طلب بعلاوه حداد . همه فکر می کردن حداد بالا بیاد تازه 


بهم برخورد ... بهم برخورد چون این یعنی من عرضه جا به جا کردن چهارتا رای رو ندارم ... بهم برخورد که 88 20 میلیون رای جا به جا کردم ولی چهارهزارتا رای رو امسال نتونستم جا به جا کنم ... واقعا که بی عرضم ... بهم برخورد چون تمام تهمت های این چند سال یه حرفی پشتش خوابیده و اون اینکه من بی عرضم ...

  • محسن مطلبی کربکندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی